توافق سازمان مدیریت صنعتی و هلدینگ پارسیان برای توسعه همکاری ها

در جلسه بازدید “عادل نژادسلیم” مدیرعامل هلدینگ نفت و گاز پارسیان از سازمان مدیریت صنعتی، طرفین درخصوص توسعه همکاری ها توافق نمودند.

توافق سازمان مدیریت صنعتی و هلدینگ پارسیان برای توسعه همکاری ها

به گزارش ایدرونیوز، در این جلسه مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی، ضمن بیان تاریخچه ای از فعالیت های سازمان اظهار داشت: این سازمان نتیجه یک تفکر متعالی است؛ ۵۵ سال قبل که نظام مدیریتی بر کشور حاکم نبوده این تشکیلات را برای پرورش مدیران بنگاه ها و صنایع در حال احداث، پایه ریزی نموده است.
‎مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی خاطر نشان کرد: در حوزه آموزش با دانشگاه های معتبر فرانسه، کانادا و آلمان همکاری داریم و اخیرا سازمان، دوره مدیریت اجرایی مسئولیت اجتماعی در سازمان را برگزار نمود و نشریه ای نیز در این خصوص منتشر می نماید که شماره دوم آن آماده چاپ است.
‎کیانی بختیاری با تاکید بر رویکرد مهارت محوری در دوره های آموزشی سازمان مدیریت صنعتی، درباره “مرکز کاریابی و توسعه اشتغال دانش آموختگان کشور” اظهار داشت: دانش آموختگان در این مرکز مهارت های لازم برای کسب و کار حرفه ای را می آموزند و در پایان دوره با معرفی و هماهنگی سازمان، به بنگاه ها و صنایع مختلف معرفی می شوند.
‎وی با اشاره به برگزاری دوره های مدیریت اجرایی فناوری و نوآوری و دیگر دوره های تخصصی از جمله دوره های پسا دکترای مدیریت کسب و کار صنایع کوچک و متوسط در سازمان، اظهار داشت: برگزاری این دوره ها چهره جدیدی از فعالیت های سازمان مدیریت صنعتی ارائه می نماید.
‎کیانی بختیاری ضمن برشمردن اقداماتی که سازمان مدیریت صنعتی درخصوص فرهنگ سازی و ادبیات سازی درباره انقلاب صنعتی چهارم صورت داده است گفت: سازمان در این زمینه انتشار کتاب های معتبر را هدفگذاری نموده و تاکنون ۲۰ عنوان آن منتشر شده است که با بهره بردن از این امکانات و برگزاری کنفرانس های مختلف، می تواند بعنوان دبیرخانه مطالعات انقلاب صنعتی چهارم در کشور ایفای نقش نماید.
در این جلسه عادل نژاد سلیم، مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارسیان ضمن معرفی این شرکت، اظهار داشت هلدینگ پارسیان آمادگی دارد بر اساس نیازهای آموزشی و مشاوره ای خود و با توجه به تجربه سازمان مدیریت صنعتی، راهکارهای این سازمان برای حل مسائل مدیریتی را دریافت نماید.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم به روز شدن نظام آموزشی تاکید کرد و گفت: برای اعتلای ارزش مدیریت ، نظام شایسته سالاری باید در بنگاه ها و صنایع کشور اجرا گردد.
در پایان این جلسه طرفین بر توسعه همکاری های همه جانبه توافق نمودند.