آغاز ارزیابی شرکت های متقاضی سطح تندیس جایزه ملی تعالی سازمانی

با آغاز ارزیابی شرکت های متقاضی سطح تندیس، ثبت نام شرکت‌ها فقط در سطوح تقدیرنامه و گواهی تعهد به تعالی در جایزه ملی تعالی سازمانی امکان پذیر است.

به گزارش ایدرونیوز، سیدعلیرضا شجاعی، سرپرست مرکز تعالی سازمانی سازمان مدیریت صنعتی با اعلام این خبر، گفت: سازمان‌ها با بهبود عملکرد خود همواره می‌توانند در مسیر بی پایان تعالی گام بردارند و به آرمانشان نزدیک شوند.

وی افزود: در ارزیابی شرکت‌ها بر اساس مدل تعالی سازمانی، نقاط قوت و زمینه‌های قابل بهبود سازمان ارزیابی می شود و ارزیابان متخصص، توصیه‌هایی برای بهبود شرکت پیشنهاد می‌کنند.
شجاعی ادامه داد: در ارزیابی شرکت‌های متقاضی جایزه ملی تعالی سازمانی، تصویری از موقعیت شرکت به نمایش گذاشته می‌شود که برای بهره‌برداری مناسب در تدوین و اجرای برنامه‌های بهبود شرکت می‌تواند بسیار مفید باشد.
وی در خصوص آثار و نتایج این جایزه گفت: شرکت‌ها پس از اجرای ارزیابی‌ها، با توجه به نتایج ارائه شده و تجربه‌های بدست آمده می‌توانند با برنامه‌ریزی مناسب و اجرای برنامه‌های بهبود، زمینه مساعدی برای پیشرفت در مسیر تعالی فراهم کنند و برای جامعه، مشتریان و کارکنان رضایت بیشتری ایجاد کرده و در نهایت شاخص‌های مالی و غیر مالی سازمان خود از جمله فروش و سهم بازار، سودآوری، ارزش سهام و دارایی‌ها را افزایش و ارتقا دهند.
وی تاکید کرد: برخی از شرکت‌هایی که در دوره های گذشته جایزه ملی تعالی سازمانی حضور داشته و بر اساس ارزیابی های بعمل آمده، تندیس این جایزه را دریافت کرده‌اند، توانستند در سطح بین‌المللی هم موفق عمل کنند.
خاطرنشان می شود شانزدهمین همایش ملی تعالی سازمان ۶اسفند ماه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار می شود.