وزیر صنعت، معدن و تجارت از صنایع دامغان بازدید کرد

رضا رحمانی، مقام عالی وزارت صنعت، معدن و تجارت، روز سه شنبه در قالب برنامه های کاروان تدبیر و امید، از چند واحد صنعت شهرستان دامغان در استان سمنان بازدید کردند.

به گزارش ایدرونیوز به نقل از ایرنا ، مقام عالی وزارت صنعت، معدن و تجارت، امروز از مجتمع فولاد کویر و منطقه ویژه اقتصادی دامغان بازدید کرد.

مجتمع فولاد کویر دامغان در پنجم شهریور سال ۱۳۹۵ به دست معاون اول ریاست جمهوری افتتاح شد و هم اکنون با اشتغال ۳۵۰ نیرو، فعال است.

پس از گذشت بیش از ۲ سال و راه اندازی گام اول این مجتمع، سالانه ۱۰۰ هزار تن فولاد تولید می شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت و هیات همراه همچنین از منطقه ویژه اقتصادی دامغان نیز بازدید کرد، در منطقه ویژه اقتصادی دامغان کار ساخت کارخانه های مرتبط با خودرو آغاز شده است.

منطقه ویژه اقتصادی دامغان در زمینی به مساحت یک هزار هکتار ایجاد شده است و یک هزار هکتار دیگر نیز در نظر گرفته شده است که پس از اتمام ساخت مرحله اول، در مرحله بعد وارد چرخه ساخت می شود.

۱۳ طرح صنعتی، معدنی و زیربنایی حوزه صنعت و معدن استان سمنان در سفر رئیس جمهوری و هیات دولت افتتاح و کلنگ زنی می شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران امروز سه شنبه وارد استان سمنان شد و تا فردا برنامه های مختلفی در این استان دارد.

سخنرانی مردمی در جمع مردم شاهرود، شرکت در اجلاس سراسری نماز، سخنرانی به مناسبت روز دانشجو در جمع دانشجویان استان و حضور در شورای اداری استان سمنان از جمله برنامه های رئیس جمهوری در این سفر دو روزه است.

همزمان با سفر کاروان تدبیر و امید به استان سمنان ، جمعی از وزرای کابینه روحانی نیز برای افتتاح و آغاز عملیات اجرای ده ها طرح مختلف به شهرستان ها سفر خواهند کرد.
روحانی پیش از این در فروردین ماه ۹۵ همراه با کاروان تدبیر و امید به استان سمنان سفر کرده بود.