طی مراسمی با حضور مدیران ارشد وزارت صمت ؛

قبادی ،‌ صالحی نیا و مقیمی در پستهای جدید معرفی شدند

مراسم تودیع و معارفه روسای پیشین و جدید معاونت امور صنایع ،‌شرکت صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران و نیز معاونت بازرگانی داخلی با حضور افشار فتح الهی مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی ، صادق نجفی مشاور عالی وزیر و دستیار ویژه و یونس الستی معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استانهای وزارت صنعت ، معدن و تجارت برگزار شد .

به گزارش ایدرونیوز به نقل از شاتا افشار فتح الهی در این مراسم اظهارکرد: امروز در شرایط جنگ اقتصادی هستیم و در این شرایط همه باید همت کنیم و بدون تمرکز بر اختلاف نظرها بر موضوعات تنظیم و کنترل بازار تمرکز کنیم که بسیاری از موضوعات حل می شود .

مدیرکل دفتر وزارتی تصریح کرد: باید روحیه همکاری و تفاهم با سایر معاونتهای وزارتخانه و نیز وزارتخانه های دیگر را تقویت کنیم .

وی تاکید کرد: باید از جزیره ای عمل کردن بپرهیزیم و در شرایطی که کشور به کار تخصصی نیاز دارد و رییس جمهور هم وظایف کنترل و تنظیم و نظارت بر بازار و برنامه ریزی را بر این وزارتخانه تکلیف کرده است با همدلی مشکلات را حل و با تمام توان به پیش برویم .

نجفی:استراتژی وزارت صمت مشورت با بخش خصوصی است

در ادامه همچنین صادق نجفی مشاور عالی وزیر و دستیار ویژه وزیر صنعت ، معدن و تجارت با تاکید بر انجام کار جهادی افزود: در نظر داریم با توجه به شرایط موجود ستاد تحریم را شکل بدهیم ودر آن ستاد نیازبه نظرات ، پیشنهادها و تدابیر همه عزیزان برای خروج ازوضعیت فعلی اهمیت دارد .
نجفی در ادامه تصریح کرد : استراتژی ما مشورت با بخش خصوصی است و نیت نیز به صحنه آوردن جوانهاست .
وی با اشاره به باز گشت ۱۰۵۷ واحد صنعتی به چرخه تولید در سال گذشته گفت : بالاترین حجم پروانه ها و زمین را طی امسال و سال گذشته داشته ایم و این نشان می دهد که باکار جهادی مشکلات کشور حل می شود.

تاکید مقیمی برنوسازی و باز‌سازی صنایع

در ادامه فرشاد مقیمی معاون جوان امور صنایع وزیر صنعت ، معدن و تجارت با اشاره به برنامه های تشریحی وزیر در مجلس گفت : متعهد می شوم با مجموعه تلاشها ‌اهداف و برنامه های ارایه شده را محقق کنیم .
مقیمی نوسازی و باز سازی را از پروژه های ملی و اصلی معاونت متبوع خود برشمرد و افزود : حتما از ظرفیت ستاد تسهیل و شورای هماهنگی قوا برای رسیدن به اهداف بخش استفاده خواهیم کرد .
وی ادامه داد : با تاکید بر توانمندسازی تولید داخلی ،‌استفاده از پتانسیل های سازمانهای توسعه ای ، پایبندی به اصل مشورت ، تصمیم گیری فنی و اجرایی ، کار جهادی ، ترویج اخلاق و معنویت ، شفاف سازی با محوریت فرآیندهای الکترونیک و تعامل سازنده با ذینفعان ، زمینه توسعه صنعتی را فراهم کنیم.

صالحی نیا:نگاه ویژه به توان صادراتی کشور

محسن صالحی نیا سرپرست شرکت شهرکهای صنعتی و صنایع کوچک نیز گفت :امروز باید بر نظام تامین مالی ، بهره وری ،‌دانش فنی ،‌استفاده از ظرفیتهای موجود و ارزش افزوده و توان صادراتی نگاه ویژه ای داشته باشیم .
وی با بیان اینکه باید مجموعه ای از اقدامات حمایتی از صنایع داشته باشیم گفت : ادقامات انجام شده قبلی در شرکت شهرکهای صنعتی ایران را سر فصل اقدامات قرار میدهمی چراکه حتما بر اساس ضروریات و تجربه بوده است .

قبادی:تلاش برای رفع مشکلات مردم

قبادی معاون امور بازرگانی نیز یادآور شد: با همکاری و کمک می توان بر مشکلات فایق آمد و تجربه این نوع کار را در ادوار مختلف داشته ایم .
وی افزود: با علم و آگاهی و شناخت از شرایط روز کشور وارد مجموعه شده ام و بر شرایط کشور اشراف دارم و با وجود تحریمها آنچه اهمیت دارد این است که رضای خدا در رضای مردم است و امیدوارم بتوانیم قدم هر چند کوچکی در جهت تنظیم بازار و رفع مشکلات مردم برداریم.