مدیر فروش و بازاریابی مجتمع صنعتی اسفراین:

سرویس سنتر تخصصی فولادهای آلیاژی ایجاد شد

مدیر فروش و بازاریابی مجتمع صنعتی اسفراین گفت: کارکنان این مجتمع برای نخستین بار در کشور سرویس سنتر تخصصی فولادهای آلیاژی را با همکاری شرکت تجهیز آلیاژ آریا در اصفهان ایجاد کردند.

به گزارش ایدرونیوز ، داود حاجی زاده روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: مجتمع صنعتی اسفراین با توجه به اهداف کیفی خود ،حمایت از تولید داخلی و مبانی اقتصاد مقاومتی و پاسخ شایسته به تامین نیازمندی «انواع مقاطع فولادهای آلیاژی» مورد نیاز صنایع مادر، با حمایت سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) اقدام به استقرار و ایجاد این سرویس کرده است.

وی افزود: در حوزه تامین انواع قطعات و تجهیزات نیز این مجتمع صنعتی فولاد پیرو اهداف بلندمدت خود ضمن ارزیابی نقاط ضعف در زنجیره ی تامین و به عنوان راهکار در پاسخ شایسته و کیفی به این نیازمندی، اقدام به ایجاد و تشکیل «کنسرسیوم های ساخت ماشین آلات و تجهیزات استراتژیک» صنایع مادر با شرکتهای بزرگ داخلی کرده است.

حاجی زاده گفت: در این راستا مجتمع صنعتی اسفراین به عنوان طرف اصلی قرار داد با شرکتهای مصرف کننده داخل کشور و به عنوان هسته اصلی کنسرسیوم با شرکتهای همکار خود قابلیت و امکان تحویل تجهیزات استراتژیک صنایع را در بالاترین سطح کیفی از مرحله نقشه کشی و ساخت تا مرحله تحویل نهایی فراهم کرده است.

به گزارش ایرنا مجتمع صنعتی فولاد اسفراین از شرکت های تحت پوشش سازمان گسترش و نوسازی ایران و بزرگترین تولید کننده قطعات و مقاطع فولاد آلیاژی در خاورمیانه است که امکان ساخت ۱۴۰نوع فولاد آلیاژی را دارد.

این مجتمع با ظرفیت تولید ۸۰ هزار تن، هم اکنون سالانه ۵۰ هزار تن تولید دارد .

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین در ۶۰کیلومتری جنوب شرقی بجنورد مرکز خراسان شمالی قراردارد و با دارا بودن دو مجتمع بزرگ و مهم صنعتی فولاد و لوله گستر قطب صنعتی استان محسوب می شود.