توافق همکاری های دوجانبه سازمان مدیریت صنعتی با شبکه ایران کالا/ حمایت از صاحبان کالاهای ایرانی به منظور الگوسازی در جامعه

سازمان مدیریت صنعتی و شبکه ایران کالا در خصوص ترویج فرهنگ مصرف کالاهای ایرانی در بین خانواده های ایرانی، حمایت از صاحبان کالاهای ایرانی به منظور الگوسازی در جامعه و حمایت از کارآفرینان در جهت رونق تولید ملی و همچنین برگزاری جایزه رتبه بندی حامیان کالای ایرانی توافق کردند.

به گزارش ایدرونیوز ، مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی در این نشست که با حضور اردشیر زابلی زاده مدیر شبکه ایران کالا، طرفین درخصوص توسعه همکاری ها در حمایت از کالای ایرانی برگزار شد، ضمن معرفی برند ۵۵ ساله سازمان مدیریت صنعتی، شرح مختصری از فعالیت های این سازمان ارائه و بر آمادگی سازمان برای جریان سازی، گفتمان سازی و ادبیات سازی در خصوص حمایت از کالای ایرانی تاکید کرد.

ابوالفضل کیانی بختیاری در ادامه اظهار داشت: آمادگی داریم با استفاده از ظرفیت های سازمان از طریق نشست های تخصصی خانه مدیران، انتشارات سازمان مدیریت صنعتی، ماهنامه تخصصی تدبیر، رتبه بندی شرکت های برتر کشور و جایزه ملی تعالی سازمانی و با مشارکت شبکه ایران کالا، گفتمان سازی در خصوص حمایت از کالای ایرانی را توسعه دهیم.

تقویت بنگاه های تولیدی کوچک و متوسط

در این جلسه ارشید زابلی زاده نیز ضمن تاکید بر کاربردی بودن آموزش های سازمان مدیریت صنعتی و مقبول بودن مدارک آن در تمامی دستگاهی اجرایی اظهار داشت: سازمان مدیریت صنعتی دارای ظرفیت بسیار بالایی در حوزه های آموزش و اعتباربخشی است و شبکه ایران کالا آماده همکاری با سازمان در جهت حمایت از تولیدات ایرانی با کیفیت و تقویت بنگاه های تولیدی کوچک و متوسط است.

در پایان طرفین بر همکاری همه جانبه در خصوص ترویج فرهنگ مصرف کالاهای ایرانی در بین خانواده های ایرانی، حمایت از صاحبان کالاهای ایرانی به منظور الگوسازی در جامعه و حمایت از کارآفرینان در جهت رونق تولید ملی و همچنین برگزاری جایزه رتبه بندی حامیان کالای ایرانی توافق کردند.