با همکاری مشترک  ایدرو و شرکت آلمانی توف سود

کارگاه اموزشی در حوزه صنایع ریلی برگزار می شود

سازمان گسترش و نوسازی صنایع  ایران و شرکت TUV SUD آلمان کارگاه آموزشی در حوزه صنایع ریلی برگزار می کنند.

به گزارش ایدرو نیوز ،‌ شرکت TUV SUD آلمان ، با تجربه ۱۵۰ ساله در تیرماه ۱۳۹۵ با سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران(IDRO) قرارداد همکاری مشارکت منعقد نمود . این شرکت در ارائه راهکارهای تخصصی پایدار در زمینه کیفیت ، خدمات تست و بازرسی ، ممیزی ، آموزش و مشاوره  و نیز صدور گواهینامه‌های مرتبط معتبر بین‌المللی ، در ماههای گذشته فعالیت خود را در ایران آغاز نموده است که شعبه ایران شرکت TUV SUD در تهران در حال انجام مراحل نهائی ثبت شرکت می‌باشد .

   کارگاه صنعت ریلی با راهبری سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران(IDRO) و مشارکت شرکت TUV SUD آلمان در تاریخ ۳/۹/۱۳۹۵ با حضور ۷۰ شخص حقوقی(شامل سازمان برنامه‌ریزی و مدیریت کشور ، وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، وزارت راه و شهرسازی ، شرکت راه‌آهن ، شرکت‌های خصوصی فعال در تولید واگن و تجهیزات صنعت ریلی و مهندسین مشاور و صاحب‌نظر در حوزه ریلی) مجموعا به تعداد ۱۵۰ نفر از مدیران ارشد و مسؤولین و فعالین صنعت ریلی در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار خواهد شد .

   هدف کلان برگزاری کارگاه فوق‌الذکر ، تسهیل برقراری تعامل مابین شرکت TUV SUD آلمان با نهادها و صنایع ایرانی مرتبط در حوزه صنعت ریلی و نیز برداشتن گامی موثر در توسعه مدیریت طرحهای صنعت ریلی و فرآیند ارتقاء سیستمهای فنی و مهندسی می‌باشد .

    بنابراین در راستای بهبود صنعت و انتقال تکنولوژی موردنیاز به صنایع ایران ، اولین کارگاه آموزشی یک روزه صنعت ریلی ، طبق عناوین زیر برنامه‌ریزی شده است :

عناوین کلان کارگاه مذکور :

  • معرفی توانمندیهای مرتبط با صنعت ریلی در شرکت TUV SUD
  • مهندسی و نوسازی سیستمهای سیگنالینگ و مشاوره های مربوطه
  • فرایند حمایتی TUV SUD در اجرای پروژه های صنعت ریلی اعم از مدیریت ایمنی ، تعمیرات و نگهداری و …
  • فرایند پیاده سازی ارزیابی ، بازرسی و صدور گواهینامه های فنی و استاندارد صنعت ریلی توسط TUV SUD
  • معرفی گواهینامه های قابل ارائه TUV SUD