توافق همکاری همه جانبه سازمان مدیریت صنعتی و مرکز تحقیقات بیوشیمی و بیوفیزیک دانشگاه تهران

‎سازمان مدیریت صنعتی و مرکز تحقیقات بیوشیمی و بیوفیزیک دانشگاه تهران درباره توسعه همکاری های فی مابین توافق کردند.

به گزارش ایدرونیوز ، مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی در این نشست ضمن معرفی برند ۵۵ ساله سازمان مدیریت صنعتی، شرح مختصری از فعالیت های این سازمان ارائه و بر آمادگی سازمان برای تسهیل گری و مرتبط ساختن مرکز تحقیقات بیوشیمی و بیوفیزیک با دیگر نهادها و دستگاه های اجرایی تاکید کرد.

ابوالفضل کیانی بختیاری گفت : سازمان آمادگی دارد با مشارکت مرکز تحقیقات بیوشیمی و بیوفیزیک، دوره های مدیریت اجرایی را در حوزه “بیوتکنولوژی” و “مدیریت سبک زندگی” و سایر حوزه های مورد نیاز مرکز برگزار کند.

کیانی ضمن تاکید بر ظرفیت های سازمان در حوزه های مشاوره، آموزش و تحقیق از نشست های تخصصی خانه مدیران، انتشارات سازمان مدیریت صنعتی، مرکز کاریابی و توسعه اشتغال و دیگر حوزه های فعالیت این سازمان بعنوان زمینه های بالقوه همکاری یاد کرد.

رئیس مرکز تحقیقات بیوشیمی و بیوفیزیک دانشگاه تهران نیز در این نشست با بیان فعالیت های این مرکز اظهار داشت: در این مرکز بیش از ۱۵۰ نفر دانشجوی دکترا و پژوهشگر پسادکترا با محورهای مختلفی از جریان های پیشرفت علم آشنا می شوند.

علی‌اکبر موسوی موحدی با اشاره به تمایل مرکز تحقیقات بیوشیمی و بیوفیزیک دانشگاه تهران به تجاری نتایج تحقیقات علمی خود تصریح کرد : مدیران پژوهش باید بتوان موضوعات قابل سرمایه گذاری و تبدیل آنها به صنعت را شناسایی نمایند که این مهم با همکاری سازمان مدیریت صنعتی امکان پذیر است.